Alles is Top(less)!

19 juli 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Daar zijn we weer!
Net terug van een dagje zonnen in 34 graden en nu even bijkomen op de kamer.
Verbrand en wel ( ja zelfs die bruine is verbrand).

Vandaag hebben we even een chill dagje ingelast na gisteren 13 uur in de Magic Kingdom van Disney te hebben gelopen.
Vanmiddag na de 1ste zonpoging even maar vann bikini veranderd.
Vanmorgen dacht mijn andere bikinitopje namelijk zal ik Rox eens lekker in der Boobs laten staan als ze der badlaken even op de ligstoel wilt neergooien!
Afijn dus ik stond ineens aan het zwembad zobder topje!
Viooo hellup ( ondertussen had ik mijn badlaken gelukkig binnen 3 sec al vast).
Mevrouw staat me appelig aan te kijken en we moeten er samen hard om lachen.
Wat een actie weer gelukkig was het ook uitgestorven aan het zwembad.
Vervolgens dacht Vio goh laat ik ook eens wat lomps doen en tadaaaa de rugleuning van het ligbed lag met Vio en al plat op grond.
Dus zo zie je maar weer wij vullen elkaar aardig goed aan.

Maargoed even weer terug naar de afgelopen 2 dagen.
Eergisteren hebben we een aardig stuk van de International Drive afgelopen.
En de dames besluiten dat weer eens op het heetst van de dag te doen.
Ach gaat in iedergeval de Mc Donalds er weer snel vanaf.
Onderweg kwamen we een kleine mall tegen me daarin jawel: Victoria Secret!
Oeeeeeh Aaaaah en tadaaa een uur later stappen we tevreden de winkel uit.
Op de terugweg maar de I-Trolley gepakt aangezien we een aardig stuk gelopen hadden.
Ach en voor die $1.25 kom je nog langs alle trekpleisters ook op de International Drive.
Het was een lekker rustig dagje maar dan........

Ging de wekker om half 7!!
Oef snel douche en aankleden want vandaag gaan we naar Disney whoehieeee.
Aangekomen met de auto die hotel gasten naar de parken brengen even onze e-tickets omwisselen voot de echte toegangspasjes.
En wat blijkt!
Die stomme doos van het reisbureau zei dat de waterparken ook inbegrepen waren bij de tickets van 6 dagen Disney wat nu blijkt niet het geval te zijn *Zucht* hebben wij weer.
Maargoed snel de ferry gepakt om het meer over te steken en in de verte zie ik het al waar ik het al over heb sinds mijn 4e jaar.....Cinderella Castle van Disney World :D

Aangekomen staan we voor het Disney Trein station en moeten we wachten tot het park opent.
Ineens horen we zip a die doo daaaaa.....ik pak snel me camera en wil gaan filmen.
Oeeeeh een openingsshow wat leuk.
Stiekem probeer ik me een beetje in te houden naast Vio want ik kan al die Disney liedjes meezingen haha.

Het park is geopend snel ontbijten en de attracties in.
wachttijden maar max. 20 min ideaal.
Bij Space Mountain pakken we maar een fast pass en komen we later terug.
Ondanks dat hij niet zo heftig is als in Parijs riep ik toch wel oeeeh aaah en vooral AU!
Vio zat achter mij en ging helemaal stuk van het lachen.
Dat was ook wel te zien aan de foto op het einde.....uhmz laten we deze maar niet nemen.
Snel weer door na de middag parade en even wat te drinken nemen.
Aangezien het na de parade aardig warm was geworden konden we later in de middag wel naar Splash Mountain.
Tja heel de dag nat rond lopen is ook niet altijd slim.

Eindelijk zitten we erin en moeten we omhoog gebracht worden.
Klik....Klik.....verdorie vast dat meen je niet pffft.
10 min later konden we ons eindelijk voorbereiden op de afgrond snel onze foto positie aannemen eennnnnnn.....
Huh....nu al nat.....beneden aangekomen....nouja het druppelt nog.
Duo Punotti waren een beetje traag van begrip want het kwam met bakken de lucht uit!
Snel ergens naar binnen ons even op laten drogen en even eten.
Want we konden ons al weer opmaken voor de avond parade.
Na het eten liepen we al richting Main Street USA en alles zat al vol met wachtende mensen en het duurde nog een uur om te wachten.
Konden we daar al een uur gaan zitten en dat deed aardig zeer.
Nu zagen wij al snel dat de meeste Amerikanen daar geen last van zullen hebben zeg maar.

Een uur later werd het al donker de lichten gingen uit en de parade wagens kwamen met al hun lichtjes aan.
De Main Street Electrical Parade.
De laatste wagen had als thema to honour America.
Iedereen weer klappen natuurlijk gelukkig blijf ik een nuchtere Rotterdammer en vind zoiets weer typisch Amerikaans.
Wel super aardig volk....Hi Girls How Ya Doin?
Zo grappig maargoed.
Na de parade als een gek haasten naar Epcot want daar was het opstappunt van de bus.
Wat een bedoeling van het ene park naar de andere!
Gelukkig hebben de dames een aardige conditie door al dat joggen dus een sprintje trekken in 28 graden is ook geen probleem.
Hehe net optijd en eindelijk de douche en ons bed opzoeken.

Zo jullie hebben weer wat te lezen morgen gaan we naar de outlet shopping mall en daarna meer.

To be Continued

1. John en karin:
    20 juli 2012
    Zitten met spanning te wachten op de foto's.
    Is wat zo'n daagie!
    Heel leuk geschreven Rox,maar ik hoop dat een ieder het begrijp ;DuoPenotti.
    Jullie hebben in ieder geval de kleur van een kreeft,haha.
  2. Richard:
    20 juli 2012
    He roxxie leuk te lezen dat je het er erg naar je zin hebt!!.. maake er wat moois van daar kus!!
  3. Diana:
    20 juli 2012
    Hè rox ziet er leuk uit zeg en die winkels die lijken mij ook geweldig haha nou veel plezier en wacht met spanning op je nieuwe blogje xxx
  4. Cindy:
    20 juli 2012
    Wat leuk al die verhalen. En wat een mooi foto van Cinderella Castle, tijd geleden hoor dat ik daar ben geweest, haha. Hoop wel dat jullie toch naar Sea World en zo gaan, want dat is ook zoooooo leuk.
    Ben al weer benieuwd naar het volgende verhaal. Heel veel plezier daar in ieder geval!
    xxx Cin
  5. Sylvana:
    20 juli 2012
    Goodmorning chica's , lang leve de waterproof mascara. Zit weer met natte ogen jullie verhaal te lezen.
    Het ergste is ...ik zie het ook allemaal voor me Violet die met bed en al omdonderd en Roxanne die diep in d'r hart uit volle borst mee zou willen zingen.

Leuk voor de funniest home video's.
    Tis net ofdat ik een vakantie van Margje en mij zit te lezen...never a dull moment

Nou veel plezier vandaag en kanniet wachten op jullie volgende verhaal.

Diep in m'n hart hoop ik eigenlijk dat jullie weer hilarische dingen beleven.

Dikk kus Sylvaantje xxxxx
  6. Kitty!:
    20 juli 2012
    Ha meiden leuk te lezen dat er nu al heel wat wordt beleefd! Haha. Is nog maar t begin van jullie trip. Have fun girls xx kitty
  7. Sjaan en bram:
    20 juli 2012
    hoi meiden wat een leuke foto "s zo te lezen hebben jullie het erg leuk veel plezier van dag ik wacht op het volgende verhaal xxx oma en opa