Sunhill power

27 juli 2014

Goede morgen,

Erg vroeg wakker na een avond stappen!
De housekeeping hebben we even vervloekt net!!! 30x kloppen en een keiharde NOOO!!!! En hoppa toch die rotdeur open doen!
Anyway dan maar een verslag maken.

De dag begon lekker relaxt, lekker een ontbijt gepakt en toen naar het strand!
Tja strand.... een strookje met wat schelpen hahah owkeee geen breed strand dus!
Alles ligt vol me bedjes dus met je handdoekje liggen zit er niet bij!
Okee dan maar op zo'n bedje met een parasol erbij.
Nouja parasol is het niet te noemen het was van riet en de zon scheen nog vol in je bek!

5 min liggen en ik smolt al weg...my god wat was het warm vandaag!!
Dan maar even een poging wagen om te gaan zwemmen.
Hoe gek het ook klinkt duurde het wel een uur voordat we door waren want her zeewater was best koud.
Een klein meisje zat ons vaag aan te kijken en riep keihard Anneeeh!!! Tja in Rotterdam zijn we dat wel gewend dat ze dus haar moeder roept.
Zeker om te vragen wat die 2 rare meiden daar een uur staan te doen!
Mijn innerlijke Nerd komt weer naar boven en ik spot aardig wat visjes om me heen.
Alsof de duvel ermee speelt zit ik tegen Vio te vertellen dat de kleine visjes onder ons volgens mijn lover juffertjes zijn.
Het geen dat ik wel was vergeten dat hij gezegt had dat ze kunnen bijten.
Nou raad eens hoe ik daar achter kwam.....jup hingen er dus een paar aan mijn been!
Shit zeg kleine klote visje....ben met Vio laatst nog in Amsterdam geweest bij Dr.Fish maar dit is toch wel anders!

Snel even verder plonsen en de vissen worden wat groter.
Ik had graag willen snorkelen maar de snorkelset zijn hier letterlijk abi kababi kwaliteit dus skip ik het maar even.

Even weer terug naar het bedje.
De engelse om ons heen zijn met red lobsters aan het worden en ik hou het ook moeilijk uit.
Oke even weer de zee in.
Schoot me te binnen dat ik mijn camera nooit onderwater heb gebruikt terwijl hij dat zou kunnen.
Misschien nu de tijd om het uit te testen alvast voor mijn volgende vakantie naar Florida.
Oke 1...2...3....niks.....phewwww thank god for that.

Vio smelt ondertussen ook weg en we besloten maar om terug naar het hotel te gaan want bij het zwembad was het beter uit te houden gisteren.
Daar aangekomen zitten de groep hopeloze vrijgezellen oldtimers er weer en raken we er met een paar aan de praat.
Kijk daar houden ik en Vio van alles is interessant want we wilde weten hoe dat nu precies allemaal zat.
Ondertussen komt er een dame van hun groep op de vrouw af waar wij mee aan de praat zijn of ze haar zo even kon spreken.

Nou wij hoorde alles en het leek wel Jerry Springer haha top want dat mis ik wel van de states.
Schijnbaar iemand waarmee ze gaat deze reis heeft al een tijd een internet relatie met een ander en laat deze nou morgen aankomen met een nieuwe lichting van de hopeloze vrijgezellen.
Goh wat een aktie haha.

Even weer wat verder bakken en der komt iemand van het animatie team op ons af met de vraag of we vanavond mee willen vanuit het hotel met andere gasten met een kroegentocht.
Ik keek Vio even aan wat zei wilde maar mevrouw deed net of ze sliep!!
Wat een darm...nouja gezegt dat we er over nagedacht.

Tussendoor nog even gegeten en rond half 5 naar de kamer gegaan voor een powernap voor het stappen vanavond.
Daarna even opgetut en even naar het dakterras gegaan wat de bar zit.
En schijnbaar dus ook alle nederlanders.
Meneer animatie team kwam het nogmaals vragen of we meegingen.
Maar ja gezegt en als het niks is dan peren we hem.

Maar toen ze gingen voor we weggingen en miss sunhill competitie doen.
Vio zei al gelijk keihard Nooooo nou dat was duidelijk ahha!
De turken bleven allemaal zitten met hun grote mond en er zaten al 3 Nederlandse van het vrijgezellen team.
Tja toen werd Roxy genoemd owkeeee.....nouja YOLO dacht ik en ben maar gaan zitten.
Grootste fout van mijn leven!!
Wat een opdrachten....opdracht 1 sexy moves bij een stoel...ja ik had een jurkje aan en ben natuurlijk geen gekke Henkie...
Dus maar een foute flashdance houding aangenomen en foute america's next topmodel poses en ik vond het gescheten!

Ronde 2 buikdansen....tja nu ben ik best soepel in de heupen maar ben geen turk dus daar konden we alle 4 geen snars van...
Turkse dames lachen ik dacht heeey lafbek jij staat hier toch ook niet met je grote bek.
Anyway ronde 3 een liedje zingen......No way ik ga niet zingen!!! Durf amper voor mijn moeder te zingen.
Toen dacht ik jaaaa gaan we rappen Adje - Hele meneer niemamd die hem kon Vio wel die ging helemaal stuk.
Tja de teksten zijn nogal vulgaire dus de nederlanders lagen in een scheur en de turken maar meeklappen.
Daarna moest je hem nog een keer zingen met ijsblokjes in je bek.
Dus ik zong Ice Ice baby maar dat was niet goed hahha.

Sweet revenge.....ronde 4 met een pingpong bal tussen je benen een kip nadoen...
Ik zei ik ben wel Kentucky Fried Chicken.
Okee beetje rare geluiden doen en klaar.

Nouja daarna nog iets moest je mensen zoveel mogelijk meenemen en dan won je ik vond het gescheten en kon mijn Vodka opdrinken.
Komt er iemand op ons af een jongen of hij met ons op de foto mag.
zo geniaal als ik ben zeg ik: i dont know if my husband will like that en laat hem mijn ring zien!!!
Vio gaat helemaal stuk naast mij en ik trek zo'n strak pokerface gezicht dat Jerney Kaagman er jaloers op zou zijn!!!

Daarna met heel de mikmak op kroegentocht met een busje?!
Hallo het is praktisch om de hoek!!
Anyway de jonkies werden in een busje gegooid en zo zaten we met een jongen en meisje uit 020 en 3 tukkers.
En nog 1 turkse belg die was wel over datum by the way!

De eerste club de Sapphire....wij naar binnen whoeeeee aircooo.....ow nee het is buiten jezus meen je niet dit godklere!
Afijn allemaal een shotje en een vodka sprite bestellen.
30 lyra liet hij zien voor mij en Vio. Nou das best nog duur gisteren was het goedkoper.
Dus we geven hem 40 lyra.....Noooooo not good!!! 60 lyra. .....wat zeggie nou!!! 60 hallo gisteren hadden we ze rond de 20 lyra wtf! !

Nou iedereen werd opgelicht en zoals echte hollanders waren we het al snel zat want het was duur hahah!
Dutch cheap powerrrrr.
Op naar de volgende club.
Hardstikke gezellig maar meneer de turkse belg werd steeds vervelende vent flikker nu toch een eind op!
Een van de hopeloze vrijgezellen waarschuwt ons ervoor want het is een stalk type.
Hij stond schijnbaar bij iemand van hun groep voor het hotelkamer.
Ik en Vio gaan keihard lachen want we are not impressed!
Karatekid en miss ik kan een bitchface opzetten daar komt dat wel goed mee.
Om een lang verhaal kort te maken heeft hij het wel geweten.
Vio zei als je nog 1x bij me komt krijg je een paar klappen en ik liet toevallig een foto van karate zien! ! Na 4 uur had hij het maar opgegeven!

Nog 1x een rondje in een andere club en Vio riep deze shotjes zijn een keer lekker wamt er zit geen alcohol in ahhha.
Met de tukkers en de amsterdammers naar het hotel gegaan.
De tukkers waren blij met hun vernieuwde hiphop moves.
Maar ze gingen nog even door in het hotel en ik en Violet hielden ons schoonheidsslaapje tot de housekeeping kwam.

Nu even langs het zwembad en vanavond naar een grote shoppingmall!!
Tot snel xx

1. John oron:
    27 juli 2014
    Ladies,
    we lachen hier onze hart eruit.
    Jullie maken wat mee hoor.
    Temperatuur alleen errug warm, dus slap hangen en lullig kijken in het zwembad.
    Enjoy, fijne dagen nog.
    xxx,John en Karin.