What happends in Vegas....

11 augustus 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Aloha luitjes,

Daar zijn we weer fris en fruitig uhmz.
Eens even kijken of ik alles nog weet voor het blogje want na 43 uur geen slaap door Vegas kan dit nog moeilijk worden haha.

De dag voordat we naar Vegas vetrokken leek het ons leuk om Venice Beach eens te bezoeken.
Het ligt naast Santa Monica en we namen de gok om te gaan lopen ipv een fiets of iets  dergelijks te gaan huren om erheen te gaan.
Nou zijn wij achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben.
Wat een zooi is die plek zeg!!
Na een half uurtje langs het strand te hebben gelopen kwamen we aan op Venice Beach.
Handdoek mee bikini al aan wilde we even Venice verkennen en daarna op het strand liggen.
Eerst even de winkels in.
Tja 75% van alle winkels zijn hetzelfde.
De straat en de mensen zijn hier ook een stuk minder hygiënisch dan in Santa Monica en het stikt van de zwervers.
Mijn tante had het al tegen me gezegt maar we wilde dit toch met eigen ogen zien.
Wat zijn wij blij dat we hier het hotel niet hebben zeg bah bah!
Onderweg langs de boulevard zien we allemaal bloemen en foto's liggen.
Dit was dus de plek waar eerder deze week
een auto door de mensen massa is gereden en waarbij een Italiaanse mevrouw is komen te overlijden tijdens haar huwelijksreis.
Bizar en kon me niet voorstellen hoe die auto hier is gekomen.
Anyway we lopen weer door.
Op iedere hoek kan je hier op "doktersrecept" "legaal" wiet halen.
Wij hebben hier schijnbaar een kop voor en
het wordt iedere keer aan ons gevraagt!!
Uiteindelijk was ik het een beetje zat en zei boeiend bij ons is het in heel het land legaal dus doe nu niet stoer haha.
Een van de gasten antwoorden daarop dat zijn naam "Vrijgezel" was en hij van lange wandelingen op het strand houdt.....owkeeeee thnx for sharing dorkie!!
Onderweg kwam ik mijn lang gewilde shirtje tegen met HAKUNA SOME VODKA IT MEANS GETTING WASTED!!!
Die moet ik hebben natuurlijk!
Een van de gasten die daar werkte vroeg aan mij waarom ik deze wilde en ik liet hem mijn Hakuna Matata tattoo zien.
Ik kreeg spontaan een boks en hij zei dat afdrukje hebben we ook...maar foxy vind Wodka ook errug lekker dus wij houden het
bij dit shirtje.
Na 2 uur hadden we Venice wel gezien en in deze viespeukerij ga ik niet in mijn bikini liggen dus weer lekker terug naar Santa Monica.
Even lekker wezen bakken en s avonds lekker naar Meet the Millers movie.
Tijdens de film heb ik zoveel gegeten dat ik
Er haast kots misselijk van werd maar de film was geweldig.
Vroeg slapen want 5 uur moeten we er uit....dachten we!!!
Besluiten ze even om weer nachtwerkzaamheden aan de weg te doen aan onze kant van het hotel.
@$&% €!!! Hebben wij weer.
Afijn de wekker ging en we hebben maar 2.5 uur geslapen als het niet meer is.

Slaapdronken waren we al wakker voor de wekker!!
7 uur zouden we worden opgehaald bij het hotel.
Half 7 zaten we al beneden en om 7 uur zagen we wel een busje voorbij rijden maarja als niemand ons ophaalt weten we niet of het die van ons is.
Een half uur later roepen ze bij de receptie dat de bus er al een tijdje staat.
Gaan we weer...vraag die buschauffeur waarom het zo lang duurde.
Luilak even je bus uitstappen en naar de receptie lopen terwijl wij al een half uur klaar zitten.
Eindelijk in de bus waren we onderweg naar Vegas....dachten we.
Nee hoor eerst weer naar Anaheimbom daar over te stappen in een luxe touringcar.
Zucht....not again.
Weer in de rij voor vouchers lees ik iets van 2 dollar pp voor benzine kosten.
En ja hoor die moesten we nog betalen ook.
Belachelijk!!! Als de OAD dat aan mij vraagt als ik naar Parijs ga terwijl ik al heel mijn reis heb betaald zeg ik voel je je niet lekker ofzo.
Maar alles is hier exclusief daar wordt je niet goed van.
Schandalig maar je moet wel.
Eindelijk konden we de bus in.....pheeew sjiek busje hoor leren stoelen,aircotje, tvtjes en......en downie van een bus stewardess.
We kregen een hele bijzondere intro voor de veiligheidsvoorzieningen!
Als er een zombie Apocalyps is als wij tijdens de reis door de woestijn stranden moeten we zo en zo handelen.
Tja nu ben ik ook groot fan van the walking
dead maar na 10 min deze onzin aanhoren was ik er een beetje klaar mee!
Violet allang want die keek downie stewardess allang dood!
Aaaaah even tijd om mijn ogen dicht te doen.....
LOOOOOOK A DONKEY!!!! Jezus wat nu weer.
Dat mens schreeuwt door de microfoon omdat ze een ezel ziet tussen de bergen...weeeeer klaar wakker!
Ik dommel weer verder weg en raad eens LOOOOOOK A COW!!!!
Mens doe normaal en hou je kop gewoon even dicht wat een adhd reactie om een koe.
Vio slaapt er zoals gewoonlijk weer doorheen en Ellemieke zit weer Glee liedjes
te luisteren.
Weer 15 min later was het tijd voor een stop in Barstow langs de Route 66.
20 min de tijd voor souvenirs en wat te eten.
Helaas was de rij voor de wc al 20 min!!
Zucht dan weer de bus in.
Take 600 voor een powernap gaat weer miss downie weer gillen door de microfoon dat er in de bergen een kat verschijnt van zand.
Bedankt voor deze boeiende info!!
Vegas kwam al dichterbij en kwam echt letterlijk tevoorschijn in the middle of nowhere.
Hehe eindelijk Viva las Vegas!!!
We kwamen rond 2 uur aan het moesten het volhouden tot 3 uur in de middag de volgende dag.
Ik vind alles best als Miss downie maar lekker thuis blijft morgen.

Tja en dan sta je daar....chips is toch best groter dan wat ik had verwacht.
Ik dacht 1 grote straat met wat hotels en klaar.
Maarnee....owkee door het hotel en de strip weten te vinden.
Achteraf was dit een van het kleinste hotel/casino en we waren nu al verdwaald!!
Eindelijk zagen we de strip door de ramen en.......poeeeeef HEEEEEEEET!!!!
OMFG 43 graden!!!
Als ik dat zeg is het echt warm.
Afijn even kijken bij Ceasars Palace aan de overkant een mustsee volgens iedereen.
Wij naar binnen.......tja het hotel is groot maar hier valt het nog wel mee.
Halverwege de dag kwamen we erachter dat dit net 1/8 was Ceasars.
Opzoek naar wat eten voor de energie boost en weer door.
Een of andere shuttle bus pakken en op naar de outlet mall.
Alsof we al niet genoeg geshopt hadden.
Aangekomen bij de outlet viel deze een beetje tegen.
Tja ik en Vio vergelijken ze direct met die van Orlando.
Hup weer eten en dan maar naar de Outlet aan de zuidkant.
In de bus gebeurd er weer wat bijzonders.
2 gasten bonje achter ons.
Ik en Vio vinden het interessant en luisteren even mee.
Ellemieke kijkt alsof ze moet poepen en raakt net niet in paniek.
Helaas voor haar springt een andere dame bij ons in het midden voor bescherming.
En ze is met der vriend hoe raar!!!
Anyway de andere gaat de bus uit en de Jerry Springer show in de bus is weer voorbij.
Kijk deze outlet is lekker groot.
Het is al 8 uur ondertussen tijd zat NOT!
Sluiten ze om 9 uur.
Weer wat voor ons dit sjonge jongen.
Turbo alles binnen 20 min gedaan....wat een record en weer terug naar de bus.
Daar komt het volgende bijzondere moment alweer aan.
Een of andere oude dronken phsyco dude loopt wat te gillen naar ons.
Ik en Vio zijn niet onder de indruk en Ell krijgt weer een moeilijk gezicht.
Het ergste was nog dat die oldtimer met een jochie daar zat.
En hij riep dan ook dat hij geen kinderen nodig had om aan chickies te komen.
Well thnx for the info.
Uitgerekend de bushalte zat natuurlijk weer naast die weirdo!
Dus pokerface op en wachten op de bus.
Bam Bam Bam Bam Bam Bam.....Jeetje wat irritant is die vent weer met zijn bam bam.
Mislukte new kid ofzo en als klap op de vuurpijl doet het jochie ook nog even mee.
Afijn meer mensen die wachten ondertussen op de bus en die vinden het ook erg bijzonder.
Na 30 min komt de bus eindelijk aan en raad eens....oldtimer gaat er ook mee in!
Anyway na veel gedoe en hulp van leuk stel konden we de bus verlaten en op naar Denny's voor het avond eten.
De bus reed weg en ik gooide even mijn favo Hangover quote van Mister Chow uit "Sooooo looooong Gaybooooy".
Eindelijk verlost van die weirdo.
Ellemieke gebruikt mijn favo quote ook regelmatig en die vraagt nu waar deze vandaan komt.
Nou ik plaste bijna in me broek van het lachen.
En dat nog wel op de plek waar het ontstaan is.

Maargoed eindelijk hebben we deze vakantie een Denny's gevonden dichtbij.
Even voor de flashback van vorig USA tripje mijn favo plekje.
Ell was errug benieuwd en we kregen de menu kaart.
Vio en ik konden eigen bestellen zonder op de kaart te kijken.
Heerlijk die nacho's en de burger en voor mij de brownie met warme gesmolte choco en ijs en slagroom erop.
Achja als ik een hartaanval krijg van het vet dan maar na zo'n maaltijd.
Nadat we propvol zaten voor weinig geld was het tijd voor een drankje of clubje.
Eerder deze dag kregen we tijdens een kort snack moment van Nederlanders te horen dat Planet Hollywood erg leuk is voor onze leeftijd.
Maar we hebben ook een gratis uitnodiging gehad voor The Bank in het Bellagio.
Ach eerst maar ergens een drankje en dan zien we wel.
Tijd voor de vodka lemonade en Ellemieke aan de red bull.
Jammie maar voor mij iets te zuur de lemonade vodka.
Boven ons horen we wat R&B beats dus ik en Vio al helemaal in de stemming.
Ondertussen was het bij half 3 maar we zaten met wat tasjes van het shoppen.
Raad eens geen lockers voor onze spullen verdorie!!
Dan maar proppen in onze normale tassen?
We zien wel op naar boven en gues what!?
Club gaat dicht.........hallo wat nou Vegas 24/7 open!!
Dan wil ik even zo'n grote slushpuppie cocktail halen in een grote fluit met mega rietje.
Ook hierbij regelmatig voor een bar gestaan die dicht ging.
Erg bijzonder alleen de normale bars waren open.
Dan de halve strip aflopen voor een drankje.
Ben na 14 uur continu lopen ook even klaar mee dus weer Planet Hollywood.
Hier worden we door 2 duitse jongen ( aardig aangeschoten ) gevraagt of we meegingen naar een andere club want drze gaat juist na 3.30 am weer open.
Toppie alleen zaten wij nog met het tassen probleem.
En probeer dat wat dronken droppie uit te leggen.
Nouja we zien wel op naar de andere club.
Daar aangekomen $20 entree en geen lockers..sorry guys.
Hun blij want de uitsmijters keken naar ons of we samen waren en zo mochten ze door.
Ach als ze die lieve hollanders toch is niet hadden.
Nouja dan maar gokken.
Onderweg naar de roulette tafel zie ik.......slushpuppie cocktail yeaaaaah.
En een cutie achter de bar.
Hij vraagt waar ik vandaan kom en Amsterdam komt weer aanbod.
Neejoh Rotterdam is the place to be.
Daar wilt hij dan wel eens naartoe.
Ondertussen probeert hij me een mega Heineken aan te smeren erg leuk maar geef mij maar een middelmaat Vegas Crush Slush met een double shot of vodka.
Na afscheid te hebben genomen van de leuke barman tijd voor de slotmachine.
Vio wordt ondertussen weer door een vreemde dude aangesproken of hij haar type is.....No only dutch guys.
Nou je kon me weer opvegen wat een figuren hier.
Ellemieke zit ondertussen te gillen dat ze 50 cent winst heeft.
En aan mij wordt er hulp gevraagt over hoe je moet inzetten.
En tadaaaa flinke winst voor de mexicaan.
Nou toppie voor je jongen.
Ondertussen komt daar zijn vriend aan en raad eens na 30 min nog niet van de gasten uit Mexico af.
Owwww we like dutch girls you are very tall ( Ellemieke blijf maar zitten ) we like your accent, your pretty and funny blablabla.
Super aardige gasten maar na 30 min ben je er klaar mee en het was al half 6 in de ochtend.
Tijd voor een ontbijtje bij......Denny's.
Lopend naar Denny's gaat nu pas de Vodka zijn werk doen en ik merk dat ik giechelig wordt.
Kan je nagaan als je zo'n large fluit zou nemen.
Tijd voor een koffie en wat pancakes bij het ontbijt.
De strip tijdens zonsopgang.....empty!
Bijna kregen ze een hartaanval bij Denny's of er alcohol nog in de flesje zat.
Nope dit was al op...( niet helemaal maar ik kreeg van al dat geslush een brain freeze ).
Wel grappig als je nagaat dat 6 uur geleden toen we hier zaten iedereen half lam binnen zat en net niet alles onder kotst.
Anyway genietend van mijn ontbijt en weer van mij roesje af ( duurt gelukkig nooit lang bij mij) komt de man met de hamer eerst bij Ellemieke langs.
Ik en vio nog kippielekker en wij ondervinden nog geen problemen.
Verdorie de winkels gaan pas om 10 uur open en we willen nog shoppen at The Forums thanks to the tip from Harry.
Tja beetje rondlopen na het ontbijt wordt je ook weer moe van dus hop weer een casino binnen en nu hebben we even Red Bull nodig voor de extra stimulans.
Even zitten......oh lord wat lekker !
Vio gaat der bulletjes halen en moet hiervoor haar ID laten zien....hoe dan!
Erg bijzonder voor een non alcoholisch drankje.
Toen kwam de hamer bij Vio langs want ze viel tijdens het praten af en toe een seconde weg en kletste weer doodleuk door hahaha.
Eindelijk was het bij 10nen en konden we shoppen.
Ondertussen lopende door de Ceasar kwamen wr erg achter dat hij echt mega groot was en gister de helft hadden gemist.
Zo binnen bij The Forums met ruim 250 winkeltjes staan we weer vol verbazing.
Als je denk dat je al het grote al heb gezien kom je het volgende weer tegen.
De meiden lopen de Victoria in en......de man met de hamer voor foxy.
Zittend op het bankje buiten de Victoria Zzzz nee wakker blijven....au mijn voeten Zzzzzz knik wakker!
Omg loop wel naar binnen naar de meiden anders val ik inslaap op een bankje not a good idea.
Ondertussen 30x een wc bezoek gehad heel de dag want onze lichaam ging weerstand bieden aan het Amerikaanse eten.
Anyway shoppend onze tijd vol gehouden wilde ik rond half 2 nog even naar The Venetian.
Gondels  die door het hotel varen en een heel San Marcoplein nagemaakt en......weer veel winkels,

Ondertussen was het eindelijk tijd voor de bus.

3 uur zou hij komen en wij zaten half 3 te wachten, 3 uur werd alleen half 4 eer dat de bus kwam.

Erg fijn als je slaap hebt en raad eens weer een crazy steward.

Ik vond haar een vrouwelijk Chow maar met een russisch accent ofzo anyway ik verstond er geen zak van, dat je zo dit werk kan doen.

Zittend in de bus werd er 6x Maria geroepen die er niet was ( die zit nog bij jezus dacht ik hop rijden met die bus) en rond 4ren konden we eindelijk terug naar Santa Monica.

Ogen dicht en......klaar wakker over mijn slaap heen, helemaal top weer.

En raad eens weer 2 dollar benzine betalen wat een onzin zeg.

halverweg de reis hooguit een half uurtje gedommeld maar niet echt geslapen.

Weer stopte de bus in Anaheim om ons over te stappen naar een kleiner busje en ons naar het hotel te brengen.

hoppaaaa we zijn der bijna, komen er paar polski en raad eens zitten ze in de verkeerde bus konden we weer terug goooooooodver.

Na een lange reis kwamen we rond half 10 aan bij ons hotel.

Ell had er geen kracht meer voor en ging naar boven, maar ik en Vio hadden weer eens trek in onze andere nieuwe favo restaurant Johnny Rockets.

Hop weer een plekje voor de spiegel goh wat zien we er top uit....NOT.

Tijd voor een lekkere hamburger en kaas patatjes en...daar kwam het leuke liedje van Rockin Robin weer, de muziek gaat harder en het personeel ging weer dansen.

ondertussen was er een groep japanners binnen gekomen en die smijt mij binnen in mijn patat met me kop om een foto te maken.

achja ga zo toch douche dus kan er wel bij.

Terug bij het hotel heeft ellemieke de kracht er niet meer voor, maar vio en ik gingen na douche pas om half 1 slapen omdat we over onze slaap heen hadden.

Dan maar tv aan Full House kijken en.....heeeeeeeey Orlando wat toevallig.

na flashbacks van vorig jaar zijn we gaan slapen.

Vandaag lekker rustig aan gedaan ( tot nu toe) en dan kunnen we bijna aftellen voor naar huis te gaan maar eerst nog even een kleine party!

1. Mar Hoogland:
    11 augustus 2013
    Dinsdag wordt het Hallo Good Bye. Ik hoop dat jullie nog kunnen wennen aan ons kikkerlandje? Wat een belevenissen. Maar ook veel ervaringen rijker. Slaap lekker uit in de plane. Hier wordt het weer wennen aan een breezer ananas. Ha ha.
    Omie Marg
  2. John en karin:
    11 augustus 2013
    Hele belevenissen daar in Sin City.
    Volgende keer beter een hotel een hoteltje nemen.
    In Venice Beach hebben ze blijkbaar ipv nederwiet liever ook een nedergriet, haha.
    Omg, unbelieveble, they donot want any weed.
    Neem ff gaat het aftellen beginnen.
    See you soon.
    Xxx, mum and dad.
  3. Nel de vries:
    11 augustus 2013
    Weer waanzinnige belevenissen. De foto's laten zien hoe moe jullie zijn. Wel te gek allemaal. Geniet van de laatste momenten en een hele goede reis gewenst. Love you girls. XXX