Shop till ya drop

23 juli 2012

Goedemorgen Zonnestraaltjes,

De dames zijn er weer. Hier is het nog avond, maar bij jullie vast al ochtend. We waren gebleven bij woensdagavond: het disneypark. Ondertussen hebben duo punotti alweer genoeg dingen meegemaakt. We zijn gevallen, topless door het leven gegaan en het wilde Afrika gezien. Jaja, Rox der roots kwamen ook weer terug.

Laten we beginnen bij het begin. Donderdag dachten wij relaxt een zondagje ;) te houden. Helaas viel Rox al op haar bek en klapte Vio haar bikinie al. Gelukkig die van haar nog in de badkamer. Oja, Rox weet al waarom ze viel, het komt door haar slippers (waar ze wel 5 paar in verschillende kleuren van heeft).

Vrijdag gingen wij shoppen. Dit deden wij van 10 tot 10. Lullen konden we niet meer, maar die Creditcard overal doorheen halen wel. Wat gaat dat makkelijk!!! Bijvoorbeeld de guesswinkel en de michael kors hebben wij 5 keer van de binnenkant gezien. Walhalla voor deze twijfelkontjes. Zo'n 10 tassen en kramp in onze armen verder, waren we geslaagd. Deze vakantie gingen wij niets meer kopen.

Helaas werd het zaterdag wat minder zonnig. Niet erg voor Rox om even uit de zon te gaan. Bruin poepkind. Dit loste wij snel op door jawel, weer te gaan shoppen in outletmall nummer 2. Wij mochten 1 ding kopen van onszelf. Wachten op de bus sprongen we in de eerste beste trolley. Vio vroeg nog: 'Rox, weet je zeker dat deze ook naar die outletmall gaat?' Rox was zo zeker dat Vio haar niet durfde te controleren. Had ze dat nou maar wel gedaan. We dames kwamen ergens uit (no idea where). De buschauffeur ging stuk om deze twee blondjes (ja Rox is ondertussen porno blond) en bracht ons weer op de goede weg. Wachten op de volgende trolley werd er 30 keer getoeterd. Waren we dan nu op de Keileweg? Zo voelden wij ons namelijk wel.

Eindelijk bij de outletmall kochten wij in 1 minuut het ene ding wat wij die dag mochten kopen. Daarom gingen er vanaf nu alleen nog maar kijken. Windowshopping is niks voor ons. De oehssss en aaahhhss kwamen weer voorbij. Weer een paar volle tassen mee. Nu kappen we er echt mee!

Tussen het shoppen door eten wij ook. Vandaar dat we besloten de food court te zoeken en te gaan eten. Toen we eenmaal zaten werd Vio aangesproken door een Braziliaanse doos. Ze vroeg of we het erg vonden als ze de stoel zou pakken. Vio antwoorde in het rengels (Rotterdams-Engels): 'If Joe wanttt two Joe can ttake the thee-bol alsow. Waarop het meisje natuurlijk meteen de tafel pakte. Vio wordt door Rox besmet met het Rotterdamse accent.

Het was tijd om naar huis te gaan. Vio wist de weg naar de bus wel. Dat was namelijk bij Victoria's secret. Wandelen wandelen wandelen, Vio: 'Hee Starbucks!!' Dus tussendoor even naar de Starbucks. Niet erg slim, als de laatste bus over 5 min gaat. Ach ja, Rox is ook de moeilijkste niet, dus Starbucks it is. Na de Starbucks wilde Vio een uitgebreide fotoshoot bij een palmboom. Ole, dat wordt dadelijk rennen. Aangekomen bij de Victoria's secret bleek Vio haar oriëntatie niet helemaal goed te zijn. We waren aan de andere kant van het winkelcentrum (180 winkels dames en heren). Nog 2 minuten voor de bus. Kut, dat wordt rennen.

We waren er bijna. Rox zag de trolley aankomen door zijn neonverlichting. We moesten de weg over en dit is niet makkelijk hier in Orlando. Zebrapaden kennen ze niet en als ze ze kennen betekent dit gas geven voor ze. Ach ja, een taxi was te duur na deze dag shoppen, dus wij waagden ons leven voor die bus. Thans to een aantal Chinezen haalden wij toch de bus.

Kapot van het shoppen gooide we alles neer en wilden we gaan slapen, aangezien we de volgende ochtend de bus half 8 moesten hebben voor het safaripark. We kwamen rond 12 uur terug, dus dat was een mooie tijd om te gaan pitten. Helaas zag Rox haar favourite program Jerry Springer (ja, die is hier weer begonnen) en gingen de dames kijken. Na een uur gerold van het lachen te hebben gingen er dan toch maar slapen. Heerlijk die 5 uurtjes.

Half stoned van de slaap bij het onbijt (iedereen denkt de godganse dag dat mensen uit Nederland alleen maar blowen) stonden we vroeg klaar voor Animal Kingdom. Thank god hadden we weer een geweldige buschauffeur. Zij ken echt niet rijden. Heb je wel eens met je kop tegen het plafond gezeten in een bus? Wij wel.

Animal Kingdom was geweldig. We waren voor ons gevoel een dag lang in Afrika en Azië. We hebben super mooie dieren gezien en zijn 3 keer in de gruwelijke achtbaan geweest. Vio heeft nu 50% minder gehoor thanks to Rox haar gegil. Als afsluiter gingen we nog even de splash in. Vio wilde niet omdat het zou gaan regenen en we niet meer droog werden, maar deed dit toch. Een verzopen kat was erg niks bij. Rox leek op gesmolten chocolade en Vio kreeg spontaan een grote afro met krullen. Een gozer naast ons vroeg of we ze tepels konden zien. Moet je je voorstellen. Een Latino met een wit verzopen shirt. Ay caramba.

De dames waren verzopen door de splash en de regen, dus besloten ze thuis even om te kleden en naar de rumbar te gaan. Wij hebben nog nooit zo veel alcohol gekregen voor zo weinig geld. Een wijntje kennen ze hier niet, maar god wat hebben ze hier lekkere drankjes. Wodka in alle geuren en kleuren. Dit was wel te merken toen ze na de kroegentocht naar huis wilde. Een fietstaxi inclusief Pakistaan bracht ons 500 meter verder thuis. Vio dacht even leuk te filmen. En jawel, Rox zei in het filmpje dat hij snel was. Helaas verstond meneer dat hij stonk (Do I smell???). Het filmpje met de giechelende meiden staat op Vio haar Facebook.

Vandaag sprong Vio met kater en al haar bed uit om te douchen, zich in te smeren met zonnebrand en haar bikinie aan te trekken. Rox besloot de gordijnen open te doen. Helaas donkere grijze wolken. Bikinie uit en ontbijten dan maar. Oh en god wat zijn die pancakes lekker. Vandaag maar weer eens shoppen. Volgende mall. Ook hier hebben de dames natuurlijk niks gekocht. Uhmm... ;)

Vanavond lekker gegeten bij onze nieuwe BMF (voor de oudjes best male friend). Wat hebben we gelachen bij ihop. Ze herkenden ons zelfs van het ontbijt. Volgens onze BMF was Rox een Latijnse Braziliaanse Spanjaard met blond haar en Vio grease lightning. Over lightning gesproken. Volgens onze BMF was de kans groter dat we dood zouden gaan aan een blikseminslag dan door een haai te worden gepakt. Vio snapte niks van zijn (onzinnige) verhaal, maar deed heel interessant mee met het gesprek. Mhh, Oja, Cool, Really? Waarna zij Rox met een strak gezicht vroeg? What the fuck is lightning? Waarna Rox bijna haar cola uitspuugde, in haar broek zeek en onder de tafel lag van het lachen. Ach ja, we zijn niet allemaal lopende discovery channels.

Aangezien het hele restaurant ons de hele avond aan heeft gekeken, jaloers was op Rox haar Samsung Note en we volgens hem hier alleen maar shopte werden we uitgenodigd morgen als VIP's te komen ontbijten. Natuurlijk doen we dat. We moesten wel weer wat cabaret doen in de zaak. Tja, dat is voor ons niet moeilijk. We werden bedankt voor het lachen en morgen om 8 uur staat onze tafel klaar. We verwachten champagne en kaviaar. Daarna is het tijd om deze kaviaar te zien in Sea World.

De dag sluiten we af met jawel Jerry Springer. Vanavond maar een avondje niet stappen, want de wekker gaat weer vroeg. En met een kater naar vissen kijken is ook niet alles. Daarnaast houden vissen ook niet van katers.

Groetjes blonde Latijnse Braziliaanse Spanjaard en grease lightning. Tjuus.

1. Violette:
    24 juli 2012
    Wat een verhaal hahaha en wat een avonturen. Nou Rox, je kunt altijd nog schrijfster worden. Maar hoe zit het nou met de mannen, een latino met een wit shirt, hmm..?
  2. Sylvana:
    24 juli 2012
    Buenas dias chica's. Madre mia wat een verhaal weer. Het ergste is ik zie het ook allemaal voor me echt geweldig.
    Ik vindt het erg leuk lezen dat jullie zoveel lol hebben saampies.
    Maar vooral volle koffers terug van het shoppen. Vio ik probeer je moeder ook een beetje in bedwang te houden maar dat wil niet erg lukken.
    Kijk maar uit dat jullie geen baan aangeboden krijgen als annimatieteam want zo te horen zijn jullie daar goed in.
    Trouwens mooie foto van je alligator. Ik heb schoenmaat 38 dus zou graag een paar van die laarzen willen. en als ie nog een stukje over heeft een bijpassende tassie. hihihi

Nou meiden het is hier inmiddels ook tropisch dus ik ga wat aan mijn Mexicaanse kleurtje doen en morgenavond weer borrelen op de skate-night.

Veel plezier nog en wacht weer met spanning af op jullie volgende histerische verhaal.

Besos xxxxxx
  3. John en karin:
    25 juli 2012
    Dames,de tranen schieten uit onze kont en biggellen ook over onze wangen.We klinken als de lachende hyenas uit Animal Kingdom.
    Wat een stelletje chicas loco uit Olanda.
    Ik hoop dat het vliegtuig nog kan opstijgen van al dat gekoop, enjoy the rest of the holidays.
    Keep on smilin'.
  4. John en karin:
    25 juli 2012
    Wat een stelletje chicas loco uit Olanda.
    Keep on smilin'.
  5. MARG:
    Hello BLBS en GL,

Ik heb eerst even mijn tranen weg moeten vegen van het lachen, want een verhalen.
    Jullie hebben het zo te lezen helemaal toppie met z'n tweetjes, zou wel even om het hoekje wilen kijken.
    Nou girls lekker genieten nog en ik zit alweer op jullie volgende story te wachten.

HAVE FUN AND I MISS YOU XXXX
  6. Sjaan:
    26 juli 2012
    Hoi Rox volgens mij hebben jullie het super. Maar ik denk dat straks alleen je koffer terug komt en jij moet blijven vanwege het overgewicht met al dat shoppen.
    shoppen en eten en eten en shoppen. Nou shop nog maar lekker verder en geniet
  7. Leon10:
    31 juli 2012
    Wat een hi-larische verhalen steeds!! Leuk levendig geschreven meid, want het voelt zo alsof je bij jullie aan de thee-bol zit ;-) Veel plezier nog!!! Kussss