Bakkuh!!!

26 juli 2014 - Bodrum, Turkije

Een nieuwe dag staat weer voor de boeg in het zonnige Gümbet.
Vandaag gaan we even lekker luieren en aan het zwembad liggen bij het hotel.
Wij zouden Vio & Rox ( Viktor & Rolf noemt Lola ons wel eens) als er zelfs tijdens een zwembad dag niks zou gebeuren.

Na een uitgebreide smeersessie ( vooral Vio want die geeft naast mij licht) gaan we naar het zwembad.
Aaaaah rust!
Helaas der wordt weer gevraagd of we aan een spelletje meedoen met het animatie team!
Vent flikkert toch op ik lig net!!
Ksssssst nou zoals eerder gezegt onze gezichten spreken boekdelen dus hij snapte de hint al!
Op de achtergrond een gezellig muziekje....volgensmij hebben ze hier alleen de cd's van het foute uur van Q music want ik hoor alleen maar 90's muziek van toen ik een kleine foxy was.

Volgende dilemma....dames kan ik jullie een folder aanbieden voor de hammam.
Nee dankjewel meneer dat hoeft niet.
En nu komt die....volgensmij zijn jullie hier net want jullie zijn best wel wit.
Vent stik lekker zo krijg je geen klanten hoor.
En ik wit uhmz nou die heeft echt een dönner in zijn oogkast zitten.
Ja mijn vrouw komt ook uit Nederland blablabla.....ja want als je nu een hammam spa neemt gaan je dode huidcellen weg en wordt je beter bruin.
Nogmaals even onze diva face opzetten en weg was meneer.
Halloooo ik zit hier voor mijn rust hoor!

Ahhhh stilte....heerlijk dit zeg!
Het Nederlandse gezin waarmee we in de bus zaten komt bij ons zitten en geven ons nog de nodige tips.
Ze waren hier al vaker geweest.
Om 1 uur is de lunch. ...tja ik en Vio op vakantie zitten natuurlijk om 5 voor 1 in de startblokken.
Ready set go......awwww moeten we weer omkleden voor het eten.
Nouja onze kamer ligt op route perfect eigenlijk.
Kaartje erin en.....nope niks...afijn om een lang verhaal kort te maken wel 10 min voor de deur gestaan en eindelijk ging hij open.
Fijn hebben wij weer een moeilijke deur of kapotte pas hoe je het wilt noemen.

Kleding aan en eten jummmmm gezond en lekker.
Kleding weer uit weer naar het zwembad.
Er wordt weer een spelletje gedaan....joepie de poepie wat een pret.
De nederlanders tegen de turken met watervoetbal of hoe je het ook noemt.
Een goal vlak voor mijn neus...kun je de klok op gelijk zetten dat ik weer een bal tegen mijn bek aankrijg.
Ik zit een stukje verderop wel even aan de waterkant.
Half uurtje later en 40x een bal alsnog om je heen schiet er een bal keihard onze lege stoelen op en ik hoor een geluid.
Zie een stuk zonnebril door de lucht heen vliegen.
Tja dat glas herken in het zal toch weer niet.
Ja hoor het glas uit mijn Ray Ban gevlogen @$+×&! Godnondeju en nog helemaal scheef ook.
Meneer van het animatie team komt even kijken.
Is hij echt? Ja verdorie heb niet alles uit Turkije ding is zo scheef als de kat zijn.....nouja je weet het wel.
En het spel gaat weer verder.
Bedankt voor al deze aandacht sukkel!!!

Een paar uur later waren we het zat en was het tijd om naar de kamer te gaan voor een douche en omkleed sessie voor het eten en een wandeling in de omgeving.
Ons vol aan het proppen komt er een personeelslid op ons af en Vio vraagt of ze nog wat mag drinken let op in het engels!!!
Meneer kijkt ons beide even appelig aan en vraagt of we engels spreken.
Nou dat was geloof ik net wel duidelijk met onze vraag.
Dus wij yessss we do!! Kregen we een antwoord terug.....tja ik kan zeggen dat was geen engels.
Waar is ondertiteling wanneer je hem nodig hebt.
Vio kijkt mij appelig aan maar ik heb er ook geen woord van verstaan!?
Dan maar roepen Coooolaaaaaa en waterrrrr.
Dat begreep hij wel thank god for that!

Uitgegeten en even een stukje gewandeld opzoek naar het strand voor morgen.
Ondertussen kaartjes gefixt voor het aquapark voor aankomende dinsdag.
Sinds Orlando zijn we daar aan verslaafd!
Strand tja....goeie vraag hoe zei dat stel dat we moesten lopen.
Het was praktisch om de hoek.
Nouja zien we morgen wel en we volgen de menigte.
Nouuuuuuu het leek Beverwijk wel!!
Where are you from......are you turkisch nou sorry maar ik ben na 1 dag al pikzwart heb jij een donkerbruine turk gezien met blond haar Neeeeee!!!
Vio was duidelijk steeds zweeds of Hollands en ik heb wel 40x Turks gehoord.
Een had het goed die zei een beetje surinaams OMG eindelijk!!
Maar wij lachen gewoon verder en op een gegeven moment de rollen omgedraaid en voor ze wat konden zeggen zeiden wij Hooooooooiiiiiii.......stil ahahha daar hebben ze niet van terug.
Ondertussen een klein aankoopje gedaan en toen op zoek naar een foute magneet voor vriendje lief die spaart dat.
Vio zit weer tegen me te lullen maar toen. ....OMG wat loopt daar.....een kakkerlak megaaaaa groot ik geef Vio een zet en roep keihard Ieuwwwww.....gelukkig deed een engelse dame met mij mee want het liep voor haar voeten.
Vio zie ik alleen maar kijken van wat doe jij nou en ik kijk alsof ik Goliath heb gezien.
Phewww die wil in niet onder mijn schoenen meenemen de koffer in.

Ondertussen werd het tijd voor een drankje.
Hollywood ....hahah geweldig in Rotterdam gaat hij dicht dus gaan we hier even fout zitten en.......heeeeey R&B muziek tja daar hoeven wij niet lang over na te denken.
Een cocktail en de shisha was al snel besteld.
Een beetje meezingen en leuk personeel niet zo opdringerig als de rest van de mikmak.
De Engelse stromen binnen en Dr.Dre werd vervangen door YMCA owkeeee.
Nouja dat kunnen wij ook geen probleem.
Vio voelt hem al zitten en ik......volgensmij heb ik paar keer een virgin cocktail besteld want voel helemaal nadaaaa.

Horen we ineens een beat.....heeeey het enigste Turkse liedje wat wij kennen Tarkan met Kiss Kiss ofzo wat het!
Tja helaas ik werd meegtrokken om naast de foute engelse die meer aan het like dancing waren te gaan staan!
Owkee paar turkse pasjes erbij nou dit ks best grappig.
Al hou ik er niet van om in the picture te staan.
Vio zie ik al lachen....ze dacht kaassie Rox ga ik even filmen!!!
Mwaaaa mwaaa mwa mwaaaaaaaaaa werd ze ook even meegenomen ahahah sweet revenge!
Oke 1 couplet en snel weer terug naar de bank hahaha.
Tegen half 1 Turkse tijd was het welletjes en zijn we nu weer terug in het Hotel.
Vio al weer broodnuchter en ik nu kramp in de vingers van het type.
Morgen naar het strand en een stapavondje.
Ik zeg weltruste en tot snel xxx

1. Mar Hoogland:
    26 juli 2014
    Heerlijk om jullie vakantie avonturen te lezen. Jij hebt schrijvers talenten Roxanne. Humor en beeldend vertellen. Veel plezier en een fijn verblijf in Bakkuh.
    Gr. Omie