verrot!!

29 juli 2014 - Bodrum, Turkije

Aloha,

Daar zijn we weer.
Even een paar dagen samen gevat wat we allemaal hebben gedaan.
En natuurlijk maken wij altijd weer wat mee.

Waar beginnen we...
Aha we hadden een chill dagje na een avondje stappen met het halve hotel.
Lekker rustig aan het zwembad en even fanatiek een spelletje watervolleybal waarbij je levendig verbrand!
Even uitpuffen op je handdoekje.
Laat Vio nou op het leukste moment in slaap vallen.
Daar hebben we meneer het vervelende stalkertje....komt op ons af naast de tukkers en de amsterdammers.
Hoooooi.......nou ik laat het kaas niet van mijn brood vreten dus heb meneer even alles haarfijn uitgelegd dat hij stront vervelend was en zichzelf bijna nomineerde voor een vette high kick tegen zijn knar aan!
Stil druipt hij af Vio schrikt wakker en de rest ligt in een scheur.
Flikker even snel op je kan ver bij me gaan maar als ik ergens niet van gediend ben merk je het vanzelf wel.

Afijn wat hebben we nog meer meegemaakt iwja het winkelcentrum in Bodrum!
Komen we daar aan ziet het er super modern uit...mijn broek zakte er net niet spontaan vanaf want de meeste dingen hier zijn uit de tijd van Ben Hurr!
Gaan we even een rondje lopen want we moeten ook even Turkse Lyra pinnen want dan wordt je wat minder opgelicht!
Ondertussen zoekende naar een ATM krijgen we weer eens honger.
Nouja pizza dan maar....my lord wat een moeilijke bevalling weer zeg!
Niemand spreekt engels en overal betaal je met euro's en hier raken ze in de stress!
Mens zeik niet zo een geef me een stuk pizza....twooooo pizzaaaaaaaa met een peace teken erbij das toch wel duidelijk!
Nou met pijn en moeite kregen we wat we moeten hebben.
En....ook nog eens niet te vreten....hoe kun je een pizza verpesten?

Anyway dan maar shoppen tja....shoppen wat zijn we weer verwend met amerika.
Dit is dus helemaal niks!
Dan maar even all stars voor mijn lover scoren!
Ja i know we hebben hier ook de neppe maar die zijn ook eeeecht nep!
Dus meneer krijgt orginele.
Tja dat waren onze aankopen in the mall.
Pffffft wat een tijdsverspilling.
Weer naar de taxi standplaats en daar zit ook een Nederlands gezin lekker te koeren over hoe slecht het winkelcentrum.
Wat zijn we toch ook weer een lekker volk overal om koeren haha.
Na 20 min te hebben gezeten konden we eindelijk in de taxi.

My lord nou dat hebben we geweten ook....sorry maar om even heel plat te spreken ik scheet bijna 7 kleuren stront onderweg naar Gümbet!!!
Ik heb voor we naar het winkelcentrum gingen naar autorally gekeken en gezegt goh dat lijkt mij nou ook kick he vol gas van een heuvel af met je auto en even een Dukes momentje.
Nou ik kan zeggen meneer de taxichauffeur kwam aardig in de buurt!!!
Het is hier natuurlijk een groot berggebied.

Vio begon van de zenuwen alleen maar te lullen en ik werd alleen maar stil, trok wit weg en begon te zweten.
OMFG ga ik straks de pijp uit voor een paar all stars!!!
Eenmaal aangekomen bij het hotel konden we de grond wel kussen.

Pffft dit verdiend wel even een powernap wat kost dit een energie!
Hooowww liggen we lekker op bed wordt er op de deur geklopt alsof de goedheiligman voor de deur staat. ( je weet het maar nooit het was immers ook een Turk)
Fuck off!!!
Mooi stil.....tja alle 2 weer klaar wakker nou echt top weer.

Knock knock wel godver roept Vio....gooit de deur open....housekeeping met schone handdoeken owwww whoops!!
Daarna maar even gaan douche en eten.
Later op de avond even met de tukkers het amsterdamse stelletje en de vlamingen afgesproken voor een borrel op het dak terras.
Wij hallen voor 20 euro aan snoep en de belgen en de tukkers hebben voor 20 euro zoveel wodka dat je er van in coma kan raken.
Tja de verhoudingen in Turkije kloppen niet helemaal.

Na een uurtje op het dakterras te hebben gezeten kwamen we er achter waarom de belgen dus zo slecht rijden.
Mijn mond viel van ons allemaal open.
Hier 3 belgen allemaal begin 20 en ze zijn al meerdere malen met drank achter het stuur opgepakt, schade gereden en dan een koppelingsplaat kapot gereden van moeders hun auto en driften door de straten van België met 3,2 promile!

De Nederlanders werden er spontaan stil van ongelofelijk!
Der komen verhalen naar voren en wij maar denken die brave belgen nou dan zijn wij nederlanders het braafste jongentje van de klas.

Op een gegeven moment vonden ik en Vio het welletjes en gingen we weg.
Maar goed ook want een dag erna krijgen we van de tukkers filmpjes te zien dat de Belgen door het halve hotel aan het streaken zijn owkeeeeee.

Gisteren ook rustig aan gedaan en in de avond gingen we weer een sapje met zijn alle doen.
Tot 11 uur is het drank gratis in het hotel.
Nou dat hebben ze geweten ook want we zijn een potje gaan kingsen met vodka shotjes en vodka sprite mix.
Voor de oudjes kingsen is een kaartspel met alcohol waar je soms opdrachten enzo moet doen zoals alleen de vrouwen drinken, de mannen of iedereen bij een bepaalde kaart of je moet 2x in de handen klappen voor je een shotje neemt etc.

Nou ze zeggen dat vrouwen slechter tegen alchohol kunnen dat blijkt niet helemaal waar te zijn haha.
De mannen waren al lam na het spel.....het personeel zat met grote ogen te kijken wat die Hollanders weer aan het doen waren en ik, Vio en het Amsterdamse meisje waren zo nuchter als wat.

Nouja netjes om 11 uur weggegaan bij het hotel en nog bij Barstreet Hollywood een cocktail gedaan.
De gekke belgen en tukkers dachten we nemen even een fish bowl ( vissenkom vol alcohol) en die hadden ze net zo snel op als wij onze vodka red bull.

Daarna nog even naar the temple gegaan maar dat was weer bloedheet en rond 3 uur zijn ik en Vio weggegaan omdat we vandaag van naar het aquapark zouden gaan.

Vanmorgen ging de wekker en.......brak we hebben niet veel gedronken vind dat onnodig maar toch door de late uurtjes en de vroege wekker zijn we gaar!!
Waarvoor deden we dit ook al weer.
Even naar het ontbijt....nouja ontbijt zowel ik als Vio zijn geen ontbijters dus gaat het moeilijk naar binnen.
Oke dan maar door naar het afspreek punt.
En vanaf daar moeten we weer lopen naar een verzamelpunt....handig zeg een busje is gemaakt om te rijden en ik moet een freaking woestijnwandeling maken naar een restaurant verderop en daar weer wachten in die bloedhitte.
Na een half uur komt het busje en kunnen we naar het aquapark!

Daar aangekomen...where are you from...Sunhill hotel.
No i mean in the world? Nou sorry hoor miss hyacint boucket of hoe je dat schrijft dan moet je zelf even een correct volledige engelse zin maken met de vraag uit welk land we vandaan komen en niet zojuist.
My lord wordt dit weer zo'n dag!!!

Lekker omslachtig moeten we een kluissleutel halen en een pasje waar je geld op laat zetten voor je eten.
Pffffft dit kost teveel energie.
Even de spullen de kluis in en ik moet Vio weer voor de 400ste keer insmeren ( echt als ik daar geld voor kreeg met al die vakanties was ik rijk) en daarna kunnen we het park in.
Schuin naar boven....godklere heel dat freaking aquapark ligt op een berg!

En.....owkeeee nu nog een plek uit de zon voor je handdoek.
Na de halve mount Everest te hebben beklommen hebben we een plekje.
Ondertussen onze voetzolen al verbrand omdat alles bloedheet is!!!!
Tja die smeer je niet in jezus wat brand dat.

Nou even een rondje lopen....en jawel we zijn weer verpest.....dit is geen Orlando maar het lijkt wel een aquapark van de Flinstones!
Alles is vies en de trappen zijn van hout gemaakt bij de glijbanen. ...zie je het voor je hout/water.....nou ik zie al een final destination koment voor me dat ik door een verrote plank zakt ofzo!
Op naar de halfpipe glijbaan.... met weer kramp in de kuiten van het klimmen kijk ik toevallig even naar de grond.
Ik ben namelijk een beetje een nerd dus ik kijk altijd als er wat voorbij schiet wat voor dier het is.

Nou deze had ik beter overkunnen slaan......ik geef me toch een gill IEUWWWWW en ga als een huppelkutje overal heen.
Vio denkt watskebeurt en ik leg uit dat er gigantische wesp een halve tarantula te pakken had die hij even meesleept.
OMG killerbee owkeee das interessant dat vind ik niet en maar dan die spin die hij te pakken had......nou dan ben ik weg.

Na het bijkomen op de trap van de halfpipe trekt Vio half weg van de hoogtevrees en roept vervolgens ow kijk koeien hiernaast....schat dat riep ik al 10 min geleden spuitelf hahaha.

Na wat glijbanen even op de bedjes inslaap gevallen in de schaduw.
Nouja slapen zelf in de schaduw glij je van de stoel af van het zweet.
Merk je ook wel in het park want sommige hebben een lichaamsgeur bij zich waar je u tegen zegt!
Hier een daar een boerkini.... en de meeste turkse mannen hebben zoveel rughaar dat het lijkt alsof ze een angoratrui aanhebben!

Nu even bijkomen in het hotel en douche want hygiëne was ver te zoeken in het aquapark en ik ben niet snel ergens vies van.
Zometeen even eten en dan nog 1x met iedereen een drankje doen....en dan bedoel ik ook een drankje want voor de rest wordt het Cola voor mij.
Want ben zo suf als een konijn.
En dan breken de laatste 2 dagen alweer aan.

Adiossss