Good Morning Amerika

17 juli 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Net wakker geworden in ons heerlijke hotel na een vermoeiende dag van gister.
De planning was om 13.00 de lucht in te gaan vanaf Schiphol op weg naar Orlando.
Helaas kwamen we er bij de gate achter dat er een vertraging zou zijn omdat het vliegtuig net uit Curacao was gekomen en dus opnieuw gecontroleerd zou moeten worden.
Dat is weer fijn ik zat daar al met zweethandjes omdat het voor mij pas de 2e keer vliegen is en dan ineens zo'n lange vlucht.
Uiteindelijk mochten we boarden en kon onze reis beginnen en namen we afstand van ons kikkerlandje.
Tot mijn verbazing valt Vio al in slaap tijdens het opstijgen! Zit ik daar helemaal stijf van de zenuwen.
Geef mij mijn lesauto maar.
Maargoed gelukkig is het mij allemaal meegevallen op wat turbulentie na.
Eindelijk aangekomen op Orlando Sanford Airport volgt de rij voor de douane.
Het leek net CSI Miami.
Vingerafdrukken en heel de mikmak was de normaalste zaak van de wereld.
Eindelijk konden we dan de koffers pakken.
En ja hoor de dames staan weer eens bij de verkeerde band haha begint al weer lekker.
Eenmaal buiten gekomen kreeg je een klap in je gezicht poeeeeeh wat vies klam en heet zeg.
Zo kom ik normaal uit de douche thuis.
Alles was al gelijk lekker vochtig.
Nu nog even wachten op de transfer naar het hotel.
En we hadden een prive bus bijna heerlijk zeg.
Een ritje van een half uur was niks vergeleken met de vlucht.
De eerste oeeehs en aaahs komen al uit mijn mond wat een auto's!
Wat zal die oldtimer van mij jaloers zijn haha.
En toen kwam de vrouwlijkheid weer om de hoek kijken.
Een hele grote Outlet Mall aan de International Drive.
En die merken die we in een flits voorbij zagen komen oeeeeeeh me like!
Onderweg kwamen we de Universal Studios ook al tegen we kwamen ogen te kort!
Eindelijk komen we aan bij ons hotel.
Pffft inchecken en eten.....OMG en een Mc Donalds aan de overkant!
Hop koffers neer en eten maar! Mmmmm dat is even lekker zeg.
Ondertussen was het al 9 uur lokale tijd dus dat betekend dat ons Hollandse klokje al op 3 uur snachts stond.
Ach wij jonge meiden zijn dat wel gewend net een avondje stappen, maar de vermoeidheid slaat wel toe nu.
Snel alle 2 nog even een bad of douche genomen kleding en die kasten en onze welverdiende rust opzoeken in onze Queen Size bedden.

Nu net wakker geworden kleden we ons even om en gaan we een amerikaans ontbijt scoren!
Even de omgeving verkennen en aan het klimaat wennen.
Morgen volgt de eerste Walt Disney World dag dus vandaag nog even rustig aan.
Tot snel en binnenkort wat foto's.

Groetjes Roxanne en Violet

1. Sylvana:
    17 juli 2012
    Goodmorning lady's . What a storry weer. Violet die al gelijk inslaap valt. Jajaja dat krijg je als je zoveel gat stappen.
    Wel zielig voor Rox, zit ze helemaal in de stress en waar is de moralsupport??? Juist, .. in dromenland heb jij weer!!!!
    Oke jullie zijn dr en dat is het belangrijkste!
    Nou doe lekker rustig aan vandaag en ga lekker de omgeving verkennen.

Veelplezier saampies.

Dikke kus uit een ozo vochtig Bergschenhoek xxxx
  2. Nadien:
    17 juli 2012
    Ohhh Seriouslyyyy!!?? I'm so jealous! hahaha!

Heeeel veel plezier dames!
    XX
  3. Leon10:
    17 juli 2012
    Wat leuk meiden!!! Moest nou alweer lachen om die slapende Vio.. Ik kijk nu al uit naar de volgende verhalen! :-) Veel plezier chicks!! Ik heb trouwens geen wifi in mn appartement in Spanje, dus skypen kan pas weer als ik thuis ben. Geniet ervannn!!! Dikke kussen Leoooo <3
  4. Naomi:
    17 juli 2012
    Morning Lieverds top om te lezen dat jullie veilig geland zijn aan de andere kant van the big ocean ;).... En roxie gaat het leuk vinden dus onze reis naar california kan geboekt worden hahahahha. Nou ladies veel plezier denk een beetje aan mij hier in dat koude k*t land en geniet en shopse en kijkse en ooh ja vergeet die mooie amerikaanse vent voor mij niet in te pakken... die luisterd naar de naam magic mike ;))) xoxo
  5. Ingeborg:
    17 juli 2012
    Na maanden er naar uit te hebben gekeken, ben je er dan werkelijk .... in the US of A!! Ff acclimatiseren en laat je dan maar heerlijk onderdompelen in die vibe die daar heerst (Hi love, ha ya doin?). Doe de groeten aan Mickey & co. en geniet!!

Kijk uit naar je volgende update!!

X

P.S. Ik val al in slaap als we taxieën richting startbaan.
  6. Sjaan:
    17 juli 2012
    Hoi Meis klinkt allemaal goed en geniet ervan. Niet zeuren over het klimaat want wij verregenen hier. RUILEN????
    Have fun
  7. Sjaan en bram:
    17 juli 2012
    hoi meiden leuk dat verslag van jullie een leuken dag morgen en de groetjes
  8. John en karin:
    Roxy en Vio,
    Today is the day!
    Geniet van jullie dag in Disneypark.We lezen het verslag wel.
    Kusjes,pa en ma.
  9. MARG:
    Hello Lady's,

Wat een geweldig verhaal over jullie vlucht naar de USA.
    Kijk maar uit Rox, vandaag gaan jullie naar een Disneypark dat Vio niet in slaapt valt in een attractie, hou haar wakker!!
    Kijk al uit naar jullie volgende story.

Have fun girls xxx
  10. Mar Hoogland:
    Hallo girls,
    Enjoy your self. The sky is the limit and everything is big
    bigger and biggest. Keep the flow and have fun, fun, fun
    Omie Marg
  11. Bo:
    18 juli 2012
    Wauw meiden wat gaaf om te lezen!! Heel veel plezier nog en goede elkaar letten hè hihi. Xxjes
  12. Violette:
    19 juli 2012
    Rox, niet om je van je vakantiebezighden af te houden maar wanneer komt er een nieuw verhaal? Ben nieuwsgierig hoe jullie het daar hebben;) geniet ervan!