Tot het laatste gaatje

29 juli 2012

Goedemorgen Nederland,

daar zijn de dames weer op velen verzoeken. We hebben natuurlijk weer een hoop meegemaakt. Alvast sorry voor de fouten, want dit programma spaced soms. Voor de oudjes onder ons spaced betekent dat het helemaal goed gaat.

we beginnen ons verhaal bij Dinsdag. De dag dat we naar Seaworld gingen. Het park was in 1 woord wauw. Vio kreeg bij binnenkomst ren flashback van 15 jaar geleden. Mevrouw herkende de ingang. Bij binnenkomst werden wij meteen paparazzi. Er zijn die dag dan ook zo'n 300 foto's gemaakt. Natuurlijk bij binnenkomst met Rox haar lieveling: Orka.

We begonnen rustig met een dolfijnenshow. Waarna wij op aanraden van Rox haar tante naar de Manta gingen. De Manta is een achtbaan. Een achtbaan waarbij de godganse weg op je buik hangt. Je hebt idee dat je tepletter stort. Voor dr. Facebookers onder ons, bekijk het filmpje op Facebook. Laten we zeggen Vio is al doof.

De Manta was zo heftig dat we nog een keer gingen. Violet zelfs met verschrikkelijke hoofdpijn. Na deze attractie besloten de meiden dan ook een aspirientje te halen bij de EHBO. Gelukkig wist Rox wat EHBO is in het Engels. We vroegen om asperiene en kregen non asperiene. Dat klopt wel, want helpen deed het niet. Maarja, zonnebril en gaan met die banaan.

Onderweg toen Vio voor de 1000ste keer naar de wc moest kwamen er ren roggenbad tegen. Wauw. Kinderen omver geduuwd en we hebben ze een uur gevoerd en geaaid. Helaas wist Rox niet dat de mond aan de onderkant van het beest zit. Ze probeerde de garnaal constant in ze kieuwen te duwen. Beetje jammer van mevrouw Discovery Channel. Gelukkig waren die beesten slim genoeg om toch dat garnaaltje koud te maken.

Omdat we nog niet genoeg geaaid hadden gingen we naar de dolfijnen. Weer wauw. Jammer dat Vio altijd met andere dingen bezig is en de dolfijnen miste. Gelukkig heeft Rox er wel 1 geaaid. Beetje jammer voor Rox dat ze erna zag waar de dolfijnen echt mee bezig waren. Paren onder haar hand. Iewl, even handen wassen dus.

Tijd voor de orkashow. Mevrouw Kradolfer wilde perse in de soakzone. Wel halelujah we hebben het geweten. Tot op je string verzopen. Het begon met een klein druppeltje en het eindige met een vloedgolf van deze orka. Helaas miste Vio de laatste vloedgolf, omdat mevrouw weer eens moest plassen. Kortom Rox was een verzopen kat.

Aangezien we beide nu zeiknat waren besloten we in de plash te gaan. Vio nog steeds met barstende koppijn dacht wel wat water aan te kunnen. Helaas was het niet alleen een plash maar een splash, maar een met een achtbaan erin. Hobbel de bobbel en natuurlijk kreeg Vio weer al het water over zich heen. Heerlijk om later de bus in de morgen met airco en zo'n -5 graden.

Jullie zijn natuurlijk wel erg benieuwd waar de dames heen gingen terwijl Vio nog steeds zo'n koppijn had. Je mag 1 keer raden.... Precies de shoppingmall. Vio moest perse nog even haar guess hakken halen. Net voordat de winkels dicht gingen had mevrouw ze snel gehaald. Wauw, ze zijn geweldig. Zo geweldig dat Rox in de bus naar huis besloot ze van de week ook ze halen. Gelukkig wel een andere kleur voor bij haar tas, portemonnee etc.

Hierna verdiende wij een dagje rust, dachten we. Zonnen zonnen zonnen in die hitte. Helaas ging het regenen en was de zon weg. Vandaar dat we maar besloten te gaan shoppen. Ach ja, wat moet je anders met dat weer.

Donderdag gingen we naar Universal. Twee parken in 1 dag met gevoelstemperatuur van 45 graden. Voelt echt als vakantie, niet dus! Wel hadden ze hele leuke attracties. Rox moest alleen steeds vertellen hoe de film ging. ET, The Mummy en Twister kende Vio niet en wilde ze ook absoluut niet kennen. Die onzin science fiction. Wel leuk dat ET Vio haar naam riep. 'Violette, go home!'

Nadat Vio was bijgekomen van deze cultuurshock gingen we naar het volgende park. Hier werd het niet veel beter. Harry Snotter, De Hulk en Spiderman. Na wat meer gegil en gekrijs van onder andere Rox gingen we naar de jaja splash. Vio wilde niet, want ze wilde een keer droog het park uitlopen. Maar de dames gingen toch. Nog geen 2 minuten in dat klereding en Vio kreeg 1 dikke lading water in haar gezicht gespoten. Ze keek om zich heen en wat bleek ze was de enige die nat was. Water zoekt mij.

Waterratje Vio besloot Rox terug te pakken. We gingen gezellig in een toren waarbij je wordt afgeschoten. Rox haar ergste nachtmerrie. Het was stil, eerst dacht ik dat ze ren hartaanval had gedaan, maar nee mevrouw had haar armen gekruisd, ogen dicht en jaja hield haar mond stijf dicht. Och och wat een pret.

Het was tijd voor het Hard Rock Café. Woow. Daar kan je lekker eten. En wat een goede muziek, haha. Jaja, helaas was er ook een winkel. Vandaar weer een shirtje en broekje, omdat we van die rockers zijn.

Vrijdag een lekker rustdagen, dacht Rox. We hebben lekker gezond en gezwommen en Vio wordt zelfs mindere lichting. Nog even en ze gaat Rox inhalen. Dat is die avond ook even gelukt. Vrijdagavond lekker stappen, dachten we. Buiten begon we met de booze (jaja, dat mag je hier op straat halen en drinken). De bacardi razz en margarita waren zo weg. Binnen in een geweldige discotheek hadden we de avond van onze leven.

Om 2 uur ging het licht in de discotheek uit en bij Rox ook. Mevrouw werd even niet lekker en besloot niet meer te kunnen lopen. Gelukkig heeft spierbundel Vio (die aardig wat drank op had) haar even naar huis gedragen. Kortom de dag erna heeft Rox vooral de binnenkant van haar ogen gezien en ging Violet die kiplekker was aan het zwembad gelegen. Helaas nog steeds niet zo zwart als Rox. Volgende keer meer drank dus, hihi.

Vandaag was Rox weer vol energie. We besloten naar aquatica (het waterpark) te gaan. Glijden in glijbanen tussen dolfijnen door, zwemmen met vissen en wildwaterbanen. De dames hebben zich prima vermaakt. Op de weg naar huis kwamen we een dikke zeug tegen genaamd buschauffeur. Hij zei tegen Vio: 'Je bent lekker verkleurd'. Aardig hè. Waarna hij zei: 'Red Lobster'. Dit leek Vio ook, maar dan van woede door deze opmerking. De keek hem dood en wilde hem smacken. Waarna Rox zei:' Better red then fat, Orka.' Meneer gaat denk geen vervelende opmerkingen meer maken.

Vanavond snel spullen neergelegd en gehaast naar de bus om Rox haar hakken te halen. Tot de buschauffeur (een andere en aardige) dat het winkelcentrum op zondagavond is gesloten. Wtf! Dit is Amerika, we zijn hier niet in bergschenhoek. Dan maar lekker uiteten op Rox haar kosten als bedankt voor de goede verzorging een eerdere nacht. Dit was bunkeren. Rox is weer de oude, ze heeft zoveel gegeten dat haar broek niet meer dicht.

Groetjes kotskop en red lobster.

1. Sjaan en bram:
    30 juli 2012
    hoi meiden het was weer een geweldig verhaal jullie maken heel veel mee wel erg leuk groetjes xxxx
  2. John en karin:
    Rox,
    Waar haal je het weer vandaan,zo'n opmerking ;Better red than fat,hihi.
    Greets ,your parents.
    Sorry,maar ik weet de nederlandse woorden hier niet meer voor.
  3. John en karin:
    Rox,
    Check dit ff op Youtube;
    Premiere Step up 4 in Amsterdam bij het Tuchiniski-theater.
    You are famous for 1 sec.
    Greets.
  4. Sylvana:
    30 juli 2012
    Hello sister Ursula and dronken droppie.
    Geweldig wat een verhaal weer met natte strings en sexende roggen, dat maak je ook niet iedere dag mee, hihihi.
    Nou Rox fijn dat je weer opgeknapt bent dus ivv maar glaasje melk!!!!
    Echt stoer hoor van jullie dat jullie in al atracties gaan Margje en ik durfen dat niet!

Nou meisjes geniet er de komende dagen nog fffies van en hoor alles wel als jullie weer thuis zijn.

Dikke kus xxxxx
  5. Mar Hoogland:
    31 juli 2012
    Steeds een heerlijk Disney-shotje jullie verhalen. Humor en pret weten jullie goed te beschrijven. Geniet ervan de laatste
    dagen en tot ziens als jullie weer thuis zijn.
    Bedankt voor de kaart Vio, heel leuk en fijn.

Gr Omie Mar.
  6. Marco:
    31 juli 2012
    He rox het zijn leuke verhalen die je schijf ik zit nu al te wachten wat je heb gefilmd groeten je oompie