Hier stond je dan vanavond...het is ook spannend maar toch ook fijn!

21 juli 2013 - Rotterdam, Nederland

Goede avond Red Lobsters,

Beetje aan het bijkomen van het snikhete weer van vandaag maar nog niet in NY, LA of Vegas.

Maar we zijn gewoon nog even naar het Nesselande strandje met mijn oldtimers geweest.

Want die gaan hun dochter vanaf morgen maar liefs weer eens 3 weken missen.

Dit jaar laten we Florida achter ons en gaan we naar eerst een weekje naar New York. vervolgens naar LA ( Santa Monica ) en vanaf daar met een busreisje mee voor 2 dagen Viva Las Vegas.

Violet gaat ook dit jaar gezellig met mij mee en om het team compleet te maken is Ellemieke ook van de partij.

Zenuwachtig zijn we nog helemaal niet.....uhmz!!

Gisteren avond wilde we vroeg gaan slapen maar lagen we om kwart over 2 in de nacht nog even te bespreken via de whats app wat we allemaal aan het inpakken waren en wie wat meenam.

De laatste week hebben we toch al een pret omdat wij naar heerlijk weer gaan en wat blijkt moeder natuur gooit er een schepje bovenop en ook Nederland gaan wij dit jaar verlaten in 30 graden. Erg fijn als je morgen voor in het vliegtuig met lange mouw en lange broek moet gaan zitten ,maar eerst zit je gewoon nog even met beide benen op de grond met 30+.

Hopelijk heeft Ellemieke vandaag niet met haar handje op de schoot gelegen in de tuin want van 6 weken geleden staat nog haar afdruk op der bovenbeen van der hand!!

En zie daar en nieuwe red lobster is geboren.

Alles is ingepakt en staat klaar voor morgen.

En hoewel ik niet een typisch meisje meisje bent met sommige dingen is dat aan mijn koffer niet te zien want die ontploft bijna. ( ik hoor het me nog zeggen dit jaar neem ik niet zoveel mee)

Alles moet natuurlijk weer matching zijn en ook de hakjes zitten in de koffer(t).

23 Kilo mogen we meenemen en mevrouw de rij-instructrice zit alweer aan de 20 kg -__- achja ik ga der maar vanuit dat mijn shampoo enzo al 2 kg is ( hoop ik ).

Morgen vliegen we om 14:55 van Schiphol naar Londen Heathrow voor een tussenlanding en vanaf daar hebben een uur de tijd om weer over te stappen voor onze vlucht naar Newark in New Jersey ( krijgen we gelijk Jersey Shore situations voor onze kiezen )  en vanaf daar pakken we denk ik lekker de taxi naar ons hotel.

Het volgende blogje zal dus waarschijnlijk vanuit NY komen en dat wordt even zoeken want we hebben geen gratis wifi op onze kamer en wij nederlanders gaan natuurlijk eerst even kijken waar we dat gratis vandaan kunnen scoren.

Adios Amigo's

1. Ellemieke.:
    22 juli 2013
    Ik heb de gehele nacht niet geslapen, dus deze vakantie moet dat wel waard zijn! Ik vrees dat ik echt slaap stoned ben tegen de tijd dat we new york bereiken! Hahahaha. Heb er zin annnnnn!
  2. Leon10:
    22 juli 2013
    Have fun girls!! Klinkt totaaaal niet als iets voor jullie hoor, dat uuuurenlang whatsappen. ;-) Hoop dat het meevalt met alle hittegolven daar. Jullie hebben er hard voor gespaard en hard voor gewerkt, dus helemaal verdiend jullie! Enne, doe voor mij een rood op 9 in Las Vegas ;-) We splitten de winst!

Geniet er lekker van meiden!!
    Dikke kussennnn vanuit een koude airco bieb (scriptie time yeehaa) xxxxx
  3. MARG:
    Lieve meiden,

Ik ga jullie missen, maar gun jullie deze vakantie zo enorm.
    Jullie hebben hier zo naar uit gekeken en hard voor gespaard.
    Have fun, let goed op elkaar en geniet ervan!!

Hele dikke kus en goede reis xx
  4. John en karin:
    22 juli 2013
    Hallo meiden,Ondanks het weinig slapen voor de reis,hoop ik dat jullie met al dat adrenaline in het bloed kunnen slapen in het vliegtuig.
    O ja,Violet kan overal en nergens slapen.
    Meiden veel plezier en liefs van John en Karin.
    Voor Ellemiek zal het wat anders zijn,zij zal denk ik niet de slaap batten.
    Meiden veel liefs en voorral veel leuke
  5. Kitty!:
    22 juli 2013
    Hele fijne vakantie, veel plezier en af en toe een wijntje hihi