cabs are here!!!

28 juli 2013 - New York City, Verenigde Staten

Aloha,
Daar zijn we weer.
Uhmz waar moeten we beginnen hebben de laatste 3 dagen zoveel gedaan.
Laten we 3 dagen terug gaan kijken of ik het nog weet want een blogje schrijven na een avondje stappen met nog wat champagne in je bloed en weinig slaap is nogal een uitdaging !!
Een dagje shoppen it is. ( alsof ik dat nooit doe).
Op naar Little Italy maar....Ellemieke is der metrocard vergeten dus moesten we creatief weer een enkel kaartje kopen.
Anyway eindelijk aangekomen tijd voor een italiaanse brunch.
Heerlijk gegeten en we hadden er weer de kracht voor want van al dat lopen wat we doen wordt je aardig moe.
Overal leuke tentjes en afdingen kan je hier ook gewoon! Kaassie want daar houden wij nederlanders van.
Hopelijk valt de NY trui van Ellemieke die ze in Chinatown heeft gekocht niet binnen de eerder aangegeven 30 min uit elkaar!!

Nadat we china/italy achter ons hadden gelaten was het tijd voor Soho....want Vio en ik willen de Dash store zien van de Kardashians.
Nou wat een tegenvaller was dat ,we hebben ons rot lopen zoeken en dan een winkel met Jan de Bouvrie interieur.

Anyway dan maar weer naar Times Square want foxy wilt nog Jordans.
Onderweg komen we een winkel tegen en hoppen we naar binnen.
Een oude vent zegt ons gedag en vind Lange vrouwen nogal interessant.
Tja sorry Ell maar dat zijn ik en Vio dan..Toen werden het lange blonde vrouw....ook foxy haakt hier af.
De oldtimer blijft lullen en zegt weten jullie wie ik ben.
Ik dacht nou als je Michael Kors had geweest had ik het geweten maar heb geen idee.
Vio keek ook alsof ze water zag branden en toen wees de man ons naar buiten en op een grote foto binnen!!
Owke was dus de eigenaar en de designer van de winkel. AWKWARD!!!

Ik en Vio vinden het ongemakkelijk worden bij de oltimer/ Hugh Hefner maar Ellemieke staat op der gemak nog wat jurkjes te passen dus....afijn 30 min later eindelijk de winkel uit en op naar de Comedy Club waar we kaartjes voor hadden.

Nou ik heb in een scheur gelegen behalve Vio op een moment want die kreeg soort van op der kop van een van die gasten die optrad.
Leuk stukje filmen dacht ze maar dat mocht niet.. this is not a joke.
Want anders konden we knippen en plakken en zijn Auswich grap op youtube zetten ofzo.
Nouja Vio keek hem maar dood daarna en dat had hij door haha.
Ellemieke gaat nog met haar grote teddy op de foto van de comedy show en we gingen naar huis.

De dag erna weer wat geshopt hoe kan dan ook en s avonds met de Lowriders van Lunatics door de stad heen.
Super leuk dat mijn oldtimer dat even geregeld had!!
Ellemieke had geen idee wat een lowrider was en riep bij iedere auto maar gewoon is dat er een!

Anyway nadat ze er waren hebben we heel de stad gezien of heel de stad ons is maar hoe je het bekijkt.
Ellemieke zit party in the usa te zingen en de avond duurde nog lang.
De meiden vonden het geweldig en het was een hele ervaring.
Voor mij is dat heen en weer gewiebel wel normaal maar dat doe je niet snel op Times Square.

Nou nu terug naar gisteren.
Natuurlijk.......shoppen!! What else!
Maar nu in het gebied bij Central Park.
Wooow wat is dat groot zeg!!
Als je dat hardloopt ben je kapot.
Anyway we waren aan de verkeerde kant de metro uitgelopen dus ik vroeg even aan de vrouw met de snor/been/haar waar we heen moesten.
Heel het park door....owke we pakken wel de bus.
Eindelijk aangekomen duiken we de apple store in maar dit leek net weer chinatown.
onderweg komen we de Michael Kors shop tegen en wie gaat daar weer naar binnen!!
Guess ,Abcromonie&Fitch en weet ik wat nog meer hebben we ook gezien.
Ellemieke moest nog met een hunky op de foto en een dagje shoppen is zo weer om.

Ik doe op het hotel even een powernap voor het stappen want ik had maar 5 uur geslapen.
En na het powernappie en een douche hees ik me in een little black dress and heels!
Jaja ben niet altijd een sneaker meisje
heel soms kan ik ook een meisje meisje zijn.
Vriendin van Irada zit in NY en die neemt ons mee de clubs in en hebben met haar afgesproken.
By the way nog bedankt Irada en Melissa off corse.
Maargoed wij zijn weer zoals gewoonlijk erg bijzonder vooral Ik en Vio.
Want aangekomen bij de club heeft Violet geen ID bij der handig!!!
Afijn de gasten gingen wat regelen en Vio ging door het leven als Silwa Korvoc. Vio ala polski was geboren haha.
Mijn eerste NY ROOFPARTY was begonnen en wat voor een.
R&B hiphop was het voornaamste wat werd gedraaid.
My favourite yeaaah....eigen tafeltje met champagne en alles en een superleuke groep om ons heen.
Ell krijgt een lading drank over der heen en ik op mijn hand.
Shit mijn michael kors ring glijdt van mijn hand omdat die zo nat is....Mayday mayday houston we got an problem.
Maar gelukkig een amerikaanse reddende engel die mij gelijk ten huwelijk vroeg met mijn eigen ring....tja zo kan het ook.
Na nog wat andere bijzondere momenten vloog de tijd voorbij en was het weer tijd om te gaan.
Nadeel van jurkjes ben ik ook achter charmant de taxi proberen in en uit te stappen.
En met wat champagne op....don't worry ging goed hoor.
Dit jaar niks in me drankje gehad dus gewoon goed mijn bedje ingekomen ahha.

Nu mijn ontbijtje opeten en op voor laatste volle dag in NY.

see ya soon xxx latina

1. Jack & Cocky:
    28 juli 2013
    Nou, meiden, jullie maken genoeg mee. Gelukkig vergeet Vio ook wat en is niet Miekie alleen de spelbreker..... Herkennen wij totaaaaal niet, dat ze soms wat vergeet..... Leuk, hoor. En fijn dat jullie haar weer opgepikt hebben voor de deur van de club, waar ze niet naar binnen mocht. Hebben haar graag weer terug.... Nou, geniet ervan en morgen goede vlucht.. Dikke kus van Fredje en Cocky
  2. Marg:
    Hello lady's,

Wat een geweldig verhaal weer en wat maken jullie veel mee, ben wel beetje jaloers. Morgen goede vlucht naar LA en kijk al uit naar jullie volgende verhalen.

Have fun and love you xxx
  3. John en karin:
    28 juli 2013
    Rox, was het geen lekkere rijke vent, zeg je ma, haha.
    Niet getrouwd terug komen , he.
    Veilige doorreis naar Los Angeles.
    Enjoy.
    Mum and dad alias oldtimer.
  4. Sylvana:
    29 juli 2013
    Lekker histerisch chica's. Veel plezier nog.

Groetjes Sylvana
  5. Leon10:
    Silwa Korvoc!!!!
    Hahahahahahahahahahahahahaha

Have fun in LA skatties!!
  6. Petra:
    29 juli 2013
    Lig in een deuk om jullie leuke verhalen.....
    Nog heel veel plezier in LA !!!

Groetjes, Petra
  7. Kitty!:
    29 juli 2013
    Yeehaw!! Leuke verhalen meiden, geniet maar lekker....